onsdag 9. januar 2013

Strandsaga Air-Port...

Nå er Naustdals stor sønn kommet på besøk og da er det ikke noe tv-titting, nei det bar rett på Strandsaga å fly pg-trike i hele dag. Dagen begynte med strålende sol, og eg fikk hele syv flyturer hvor det siste gikk rett hjem og landa i hagen...

 Johnny Svardal er klar tidlig på morran, synes eg ser en C-max ved siden av han.

 Vi heiv triken på hengeren og kjørte ned til isen, Arne kom hakk i hel.

 Her kommer eg putrende med hele flyfarkoste min, vingen har eg på fanget:-)

 Vegard kom etter hvert, han ble tidlig ferdig idag når sola tittet frem.

Her har vi virkelig en flott boltreplass og leke å lære på. Kansje eg røpe en liten hemlighet frem i mot helga, ja vi får se. Imorra skal vi ut å teste C-Max,en til Johnny på isen...

Video fra en av startene mine idag:
http://www.youtube.com/watch?v=n9-o39995F8

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar