mandag 23. januar 2012

Tråkking, flyving, trening og ny pers på meg i løypa;)

Kjedet meg idag, plinga Arne og spurte om vi sko dra på Bangs å ta ned siste ved-sekk og tråkke enda mere enn guttan gjorde igår. Plutselig plinga Stian og ville være med, han tok med vingen også som oss andre gutta...

Tråkking gikk for fullt ei stund skal eg si, var allerede ganske hardt det som ble tråkka med truger igår. Arne hadde med ski og eg prøvetråkket ny-trugen til Tove, dem funka som snus.


Skal si det ble god trim til bikkjene, Ayla og Pontus sprang fra bommen og opp til parkeringa. Ayla sprang lett fra unge herr Pontus(12 mnd). Etter et par timers lek og "små-puling" av Pontus ble Ayla lei, ho konfronterte han skikkelig, så Pontus stakkar krøp under bordet ute å la seg:-) Mikko tok seg en time på øyet inne i lavoen, ja han vet å hvile når han kan...

Så skulle det flys av de to røde baronene som vi har i klubben, lik vinge, lik farge... Her starter Arne i tilnærmet vindstille forlengs, en superflott start...
Stian fikk litt mere trøkk inn, ca. 1 m/sek. Han hadde en flott og kontrolert forlengs-start, men det har han alltid hatt på kurset også.
 Her er Stian på gli...


På kvelden var vi en gjeng som hadde bestemt oss for og trene litt i løypa vår, det var litt løs sukkersnø i sporet. Altså ikke verdens beste føre for og få ei topptid, men eg tok ny pers idag uten hund.
Trond sprang på 36 min. med Spott som slepebil. Men han hadde et 5 min. stopp midt i løypa og prata med Ørjan som hadde tatt seg en treningsrunde før vi kom...

Marius sprang fra faren(Geir) idag og han er bare 12 år, steike godt gjort. Men han hadde Pontus til å slepe, og siden eg var foran dem dro Pontus godt sa Marius...

Mikko tar seg en hvil på matfar sitt fang, ja han er i go dus for tia, glad å spretten:-) Og eg tok ny pers uten hund, 37 min. og det var ikke sånn supertungt. Hadde spist middag ikke lenge før eg dro, så kjente sting i sia ei stund og måtte roe ned tempoet litt.

Geir sprang opp på 43 min. og det er meget godt, det var sukkersnø og tungt føre. Geir imponerer og eg synes han er flink å gi gass:-)

Nå begynner vi og bli en liten gjeng som bruker stien:
-Stein-Are.
-Pål.
-Trond.
-Tove.
-Geir.
-Tore.(kompis av Geir)
-Marius.(sønn til Geir)
-Arne.
-Ørjan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar