tirsdag 3. januar 2012

En pluss en er to...på samme dag til og med:-)

Idag hadde Trond og meg planer om å ta morrabrødet på Bangs, men lite vind gjorde att jeg gikk opp med Mikko istede for vingen. Hadde gitt feil kl.slett til Trond, så han begynte å gampe opp en halv time før meg og Mikko.  

Her er Mikko litt trøtt og sliten men kozer seg på fanget til Trond. Skal si det går jevnt og trutt oppover nå, ja rent morro og trene når formen er bedret seg;)
Trond hadde jo med vingen og pakka ut etter litt hvile.Her glir han ut fra Bangsberget i god høyde.
Han var innom "gratishaugen" og testa litt, det bar faktisk godt kunne han melde.
Men OBS!!! Hadde jo lovet å bli med Pål på en kveldstur, så det var full fart heim og hive i seg et par brødskiver og skifte til tørt super-undertøy. Pål kom å hentet meg like etter mørket falt på, så da var det bare å fyre igang hodelyktene, Mikko fikk hvile hjemme nå. Pål hadde innvistert i ei ny hodelykt som IKKE blinket til styrbord mere, kansje derfor han tok ny pers opp idag(56min)
Fola og Blakken var på plass begge turene, tru nok dem kjenner meg nå. Kommer alltid bort i full fart og hilser på meg, kozelig det...ska huske gulrot neste gang;)

Kom hjem ikveld til god rakfisk, kjenner etter i kroppen att eg er godsliten nå... Holder fortsatt en god timeplan, har som mål å gå to ganger i uka til toppen helt til 20 mars. Da bær det til France på vårtur med kjæreste å pg, pluss noen få flykompiser...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar