lørdag 14. januar 2012

Dagens sensasjon...

Alle bilder: Trond Arnesen.

Tok en avslapperdag sammen med Tove idag, vi dro på France-møte sammen med Øyvind opp en tur til Jon. Der ble det en liten luftetur med begge huskyene våre...

Men herr Holte derimot sprengte alle grenser idag:-)... Han gikk opp treningsløypa på 52 min aller første gang, det må eg si imponerer. Ikke kan eg skylde på att han var mørkeredd heller, for det var midt på lyse dagen.
Samtidig hadde Geir faktisk pust idag, så formen til han er ikke så dårlig alikavell. Han bli nok en harding den derre gogutten vår... Så velkommen som ekte medlem i løypa:-)

Meg, Tove og Øyvind tok bilveien opp idag, var lenge sia eg har tatt den veien opp med 4 gummihjul under meg... Vi kom opp til 2 glade gutter som akkurat hadde fått fyr i ovn, Geir hadde tatt med ordentlig kaffe også, det smakte...
Her har Trond tatt et 360 graders bilde av Bangsberg-starten. Og den hyperaktive Trond sprang pinadø opp på 36 min til lavoen med Spott som hjelpemotor:-)
...gratulere, dette er ny rekord...
Spott er den største nyskjerrigkuken i vårt nye hundemiljø, hyper i tillegg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar