onsdag 18. januar 2012

Nytt medlem i "de sykes klubb"...

Vi er en liten gjeng nå som trener fast i Stein-Are løypa opp til Bangsberg, og er blitt litt bitt av bassillen på tiden vi greier å gå opp til lavoen.

Vi er er blitt enig om følgende:
-Under en time opp er du i bra form.
-Under 45 min opp, da er du syk.
-Under 35 min opp, ja da er du med i "steingalen-ligaen".

Vi kan gratulere Pål med 45 min opp uten slep av hund.



Det var et tøft føre opp ikveld etter nysnøen, ca 5 cm med sukkersnø å traske i. Eg gikk foran og brukte Pontus som slepebil, Pål gikk godt etter oss.  Var djevelsk godt av Pål og gå opp på 45 min og samtidig bli medlem av de sykes klubb, da er vi hele tre medlemer der;)

Pontus lurer ut i mørket fra Lavoen. Vi fikk banket all snø av duken også, tok oss bare et lite 5 min før vi gikk ned igjen. Mikko fikk full hviledag idag etter skituren igår, der fikk han brukt hurtigheta si, skal si han gir gass og er hele 4 mnd imorra:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar