lørdag 28. januar 2012

Steiki...Snyfokk på morran, men hovedkjærna "gainte" flyvær uten ising.....

Fan kor det snydde idag...

Gjenget møtte på landinga 10 i formiddag, ikkje fan om eg gidda det. Gikk å smurte nyskiene for å ta en skitur, men måtte på Biltema først. Kom hjem og ser det lysner, samtidig så starter superkjerna på Pærla, fy fan nu blei det panikk...

Meg og Tove heiv oss i bilen og suste til landinga, Øyvind spant som fan med Mercedesen og møtte oss der. Trond Larsen hadde vingen i rosett over skuldra og var ferdig med sin tiende høydetur, men han ville opp en tur til...og han fikk en flott tur nr. 11(over halvtimen) og er ferdig med kurset, Grattis...

Lukas Kompelien fikk også to turer idag og endte på 11 høydeturer og er også helt ferdig med kurset, Grattis... Tur nr. 11 ble hans livs tur foreløbig, bikke over halvtimen bare med å ligge 8-talls innflyving over landinga. Arne flydde ned sammen med han og geleidet han ned på hovedlandinga, tru Lukas hadde litt tynne hansker på idag;)
Erik startet ca noen minutter før meg(tur 2), eg måtte spenne fast begge bikkjene først og springe tilbake i bilen etter vingen. Det gikk ei god stund før eg fikk etablert Erik si høyde, men han flydde M4 idag så får ta det som en realitet.

Under: Jon Grande Dahl i sin splitter nye M4, ja tru pinadø han har Team Longus farger;)... Blei et tøft bilde med Mr.Mantra(meg) og Jon i samme fargekonsept på vingen;)...
Tove fløy som fan idag, ja det gjorde alle mann idag, men eg fikk ikke bilde av alle...

Trond Larsen på sin tur nr. 11...
Gratulere med fullt innkjøpt utstyr, du bli vel fast inventar på hanget nu:-)...


Øyvind Bratberg i sin bitte-lille M4(Ingeborg størrelse) SJEKK BILDET...vi starter på ettermiddagen, Trond er på tur etter oss oppover og Tove er straks startklar...

Her ser dokker korsen differansen på høyde bli mellom meg og Øyvind reste av sesongen:-)


Rett etter vi topplandet ved bommen siste tur idag, ja fa det var ei skikkelig grynning i sny til ballan for å komme seg på veien og pakke... Lure på katti dem har tenkt å montere gatelys til oss så vi ser å pakke...

Steiki Trond Arnesen ga gass idag, tre turer og godt over 2 timer... Nu må du pinadø få sikkerhetskurs og trinn 4 så vi kan ta deg med på litt av hvert...

En virkelig flott dag på Bangs, ja årets beste med mye flott flyving fra elev-nivå til ihuga distanse-piloter... Alle var super fornøyd idag, for ikke om å snakke om lavoen som er oppvarmet med varmekabler i gulvet og gir en ekstra spiss på det hele. Varmt å godt mellom topplandingene idag, gratulere til Trond med 2 topplandinger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar