torsdag 22. desember 2011

Trond og "Spott" med på tur...

Fikk en sms fra Trond om vi skulle trene litt i løypa oppover til Bangsberg. Ja det gikk en liten fan i meg mens eg venta på Trond og Spott, tenkte eg sku gå det eg klarte siden han hadde Spott til å slepe seg.
Det bar oppover i ei helvetes fart, heldigvis mista Trond ene votten og måtte lete litt, da fikk eg en "urebitteliten" pustepause før vi gjøv på videre.

Ny pers idag, 48 min opp til Lavoen, og vi gikk via Øst-Starten og videre oppover langs høyspenten. Tru eg gikk 90% av det eg klarte idag, skal nok prøve å komme på 40 minutter fra landinga til Bangsberg-Syd før vinteren er over...men kan jo sprenge meg, og pumpa kan komme ut av brøstkassen...

Spott er en Alaskan Husky på 1,5 år som Trond bruker å låne av sin sønn av og til. Skal si det var fyrverkeri på landinga før vi begynte å gå, ja Spott "steila" med Trond på slep:-)


Var en råflott tur oppover i nysnø, vi fyrte i ovn og koza oss. Det var lyst når vi kom og mørkt når vi traska ned igjen...
Pølsesjefen spanderte, det smakte...nykokt kaffe til dessert... Ingen turer mere før Julaften til Bangsberg. Mulig eg legg ut en lite hemlighet her på formiddagen imorra(lillejulaften)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar