søndag 11. desember 2011

Ny treningsløype oppover øst-sida langs Bangsberget...

Idag våkna eg å bestemte meg å se all sport på TV, men etter herrestafetten i skiskyting ble eg lei, og en smule rastløs. Bestemte meg for og dra til landinga og finne meg en "gosti" til topps, og begynte gåturen opp fra skytterhuset. Var også innom Kroa å gratulerte Kjell med PP-2 eksamen bestått, gratulere... Kjell var eneste elev sammen med Erik.
Her er eg akkurat begynt å gå. Nå er det nu sånn att aldri har hatt en nyttårsforsett, og ikke har eg tenkt å begynne med det. Men eg har en plan med å bli i god form, derfor vil eg begynne å gå treningsturer fra landinga og helt opp til lavoen. Begynner i neste uke og ser korsen det går, og vil gradvis komme i bedre form håper eg.

Fikk beskjed av fysioterapauten att skuldra mi tar litt tid, men å få opp kondisen vil vel ikke gjøre ifra. Så håper å være i en steikannes form utover vinteren, samt en planlagt topptur i Jotunheimen med pg-sekk på ryggen sammen med Trond Arnesen.
Her måtte eg frem en smule med handsaga, det var litt småkvist i veien som eg ryddet. Stien som går oppover er IKKE en klatresti, men en tursti som ender oppe ved den gården som ligger nedenfor bommen. (ender ved gjerdet)

Når det gjelder distanseflyvinga til neste sesong vil nok en kropp i god form gjøre seg bedre når man har bikket mange timer i sela og er sliten, samtidig tror eg syken vil heve seg noen hakk. Om noen vil være med å trene med å gå sammen med meg er det bare å si fra...








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar