mandag 19. desember 2011

Jøtul 602 på plass i vinterpalasset...

Idag tok jeg gå-løypa opp og romsterte litt i lavo,en før Arne kom med ny ovn. Eg gikk til og med rundt gratishaugen, selvfølgelig litt feil og tulla meg bort i skogen, men fikk alt til å stemme etter hvert. Kommer en fin blogg imorra på forlengelsen av "Stein-Are løypa"... 
Arne heiv seg i monteringa med en gang. Siden eg var ute i god tid fikk eg ordna et par flotte sittebenker som man kan flytte rundt om i lavo,en etter behov...
Testing begynner, nå er vi spent om den varmer. Vi heiv kaffekjelen på plata for og se korsen det funka:-) Kan skrive under på at denne ovnen er ti ganger finere og lage mat på enn den andre.
Her putre det fint i ovn og pipe, alt funka. Tok litt lengre tid å få govarme av Jøtulen enn reise-ovnen, men du verden kor varm det blir med denne. Fyrer du for full guffe blir det ikke væranes inni i lengda:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar