søndag 4. desember 2011

Julesnø, julestemning og varm suppe...


Tja vet ikke ka eg skal si, bli liksom ikke skikkelig adventstid for meg før snøen kjem.

Den eneste snøen vi har er det tynne laget som ligg på veien opp til Bangsberg. Thor Arne, Erik og Arne hadde jobba litt med å senke lavoen, og fått fast leppa rund på vegen. Topphatt var også på plass, skal si man merket godt på varmen ka som var gjort idag. Og vi som kom etter kom opp til et deilig å varmt lavo-hotel og varm kaffe:-)
 Thor Arne og Liv blei litt småforelska i hverandre, men vi andre passa godt på dem.
Erik, meg, Arne og Kjell... Legg merke til gostolen eg har, den får man kjøpt på Europris for 49,- kroner. Og den er mere behagelig enn hjemmelaget benker som står på vippen hele tia:-)
Her er jeg igang med å kutte opp pølsebiter til suppa som vi kokte der oppe, skal si det smakte... Tru det datt noen biter til Ayla og Nemi, dem blei så kozat og la seg rundt beina mine...
Kjell kom til meg ca i 11-tia og vi tok en siste gjennomgang av teorien til PP-2. Neste helg blir det PP-2 eksamen og håper de siste tre kan komme og ta den.
Tove hadde også fått seg godstol, ser ut som ho likte den:-)
Liv og Arne hadde barnebarna med seg idag, ja Ayla og. Thor Arne hadde Nemi med også og det som var utrulig var att det var stilt og rolig mellom bikkjene...
Her er gjenget i god dur med småfiksing av døråpninga. Når vi engang er ferdig med all småfiksinga kan vel selveste Presidenten komme på besøk.

Tusen takk alle sammen for en god "grom-lygar" dag på Pærla...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar