tirsdag 7. februar 2012

To treningsøkter idag, strekken i rævskinka og låret henger fortsatt igjen etter helga...

Kjenner godt strekken baki enda etter løping i nedoverbakke hele helga på slep etter Pontus, men greide ikke å sitte stille i formiddag...

Geir plinga og sa han skulle kjøre på Bangs å koke "gaffi" til eg kom opp, brukte litt tid oppover langs løypa idag, gikk sånn passelig tregt. Men eg å bikkjene kom opp til nystrålet kaffe og det smakte supert:-)

Må bare beklage att eg ikke har bilde av han Geir, men eg fikk nemlig ikke lov å ta bilde av han. Geir skulle på "styling-kurs" litt utpå dagen så han måtte dra etter ca 1 time i lavoen...

Ja nu begynne han Geir å bli som en viss anna kar her i klubben, han får eg heller ikke ta bilde av før han er ny-stylet på håret, ja det er godt vi har noen feminine mannfolk her i klubben også:-)
Mikko og Pontus trives godt ilag som dere kan se, dem har overhodet ikke noe fritidsproblem...

Pontus-gutten er en snill og god bikkje, ja nesten for god til å kvitte seg med...

På veien ned tok vi turen om N-Ø starten, skal si det er godt med dypsnø der. Starten er superslett og fin om noen har tenkt å fly herfra, anbefaler på det sterkeste å tråkke dagen før... Gikk forresten i truger hele veien ned så stien ble litt bredere etter helgas lille snøfall.

 Mikko ble 20 uker igår, og han var på en laupartur igår hos sin tante Line fra Hønefoss...

Kveldsturen:
Meg og tove kjørte til Heia-låven og parkerte, derfra gikk runden via Høsbjør, ca 1,5 timers trimtur.

Vi gikk veien helt opp til kurs-bakken, så stien inn på den vanlige toppveien opp til høsbjør. Vi tok kun en 5 min pause på toppen(rampa) og heiv på oss trugene, så tok slalomløypa ned i skikkelig dypsnø, ja da mene eg skikkelig dypsnø...

Men vi fikk tråkka opp sporet mitt godt nu, så da kan eg trene litt i fred og ro uten å bli så utpeisa når eg bryt på i løs-snøen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar