onsdag 8. februar 2012

Full av energi idag, skitur, treningstur til lavo og første medlem i steingalen-liganen...

Kl. 10 i formiddag møtte eg Arne med bikkjene på Vollkoia for en tur på ski i sola, ca 9 blåe når vi startet. Vi gikk Vollkoia-Solmyra som er 15 km tur/retur og Arne hadde Ayla med, eg hadde begge bikkjene med, og Mikko sprang løst hele turen.

Vi bestemte oss for og gå mot St. Olav, men etter brua tok vi til venstre og fortsatte oppå myra der kor løypa bøyer av mot nord...

Vi rastet oppe ved myra der kor hundekjører-løypa går nord-sør, flott og varmt i sola idag og det minnet oss bare om en ting. Våren kommer sakte men sikkert snikende, men vi tar nok noen skiturer til før termikken virker som den skal:-)

Pontus overrasker, han er blitt mye bedre å slepe, ja det var artig å henge ettter idag. Vi bestemte oss og dra ned etter 1 times tid i sola, vi hadde begge to masse ærend og få gjort resten av dagen. Hjemturen ned til Vollkoia er ganske artig på denne ruta, mye nedoverbakker og god gli, det er snacks det...

Eg måtte et ærend til Hamar først, så heiv eg meg til å prøvemontere buret til Pontus bak i Carvellen. Pontus gikk rett inn å la seg etter montasjen, og han var førnøyd(håper eg), ingen sutring eller kvining på han når vi prøvekjørte.

Ettermiddagen:
Pål var på tur oppover løypa til Bangs å trene, og eg heiv innpå ett par brødskive og heiv meg etter han med Mikko og Pontus. Pål tok ny personlig rekord, 40 minutter, gratulere. Og en god å varm lavo da eg kom opp:-)

Eg tok også ny personlig rekord, 35 min(med hund) og ble første medlem i steingalen-ligaen:-)... Men må nok innrømme at Trond hadde kunnet godt under 35 min en, kansje to ganger. Han har gått 2 ganger på 36 minutter(med hund) før, og eg har gått 2 ganger på 37 minutter før, en gang med hund og en gang uten hund...

Litt om gangen i klubbene som er i treningsløypa:
- God form klubben; da går du under 1 time.
- De sykes klubb; da går du under 45 min.
- Steingalen-ligaen; da går du under 35 min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar