søndag 5. februar 2012

Helga med Casper:-)

Det ble ikke sol en eneste dag i helga, vi hadde tenkt oss på Bangs å kjøre mere rattkjelke. Igår var det tåke på toppen og 15 blåe, det giddet vi ikke.

Men vi har gått "Bæsjhøgda" rundt 2 ganger for dag, Pontus har vært Casper sin slepar, Mikko har gått i halsband ved siden av meg, å eg, ja eg har fått strekk i beina etter div. løping i nedoverbakker for og holde noenlunde styr på Pontus(hadde han og i halsband så ikke han å Casper,n stakk til skogs:-)...

Her er en traktortunell som Casper,n sier, den går rett under E-6 på 3 fila i bakken over oss.


Vi lagde oss ei løype rett over jordet fra gamle E-6 og ned til "trakortunellen", ser ut til at Pontus er blitt et hakk bedre å dra, sku ønske eg fikk han sånn når eg trener med han...

Mikko trives i selskapet vårt, glede meg hvis han blir en "Spott" nr. 2, da skal det bli fart i sakene;)

Igår kveld gikk vi rett på et rådyr, da satt både Ingunn og Casper på rattkjelken etter Pontus. Pontus ble hyper og dro som fan, ja han kan hvis han vil, men noen super-rask bikkje tru eg aldri at han blir. Men "kjeledegge" nr. 1 er han ihvertfall, begynne du å klø han har du en kompis for livet:-)

Litt tidlig på ettermiddagen må eg dessverre kjøre å levere lillegutt, men vi har hatt ei flott helg. Innenfor husets fire vegger er det som regel jentene som oppvarter jr. med div spill(Diamanten å stigespillet er favoritter;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar