torsdag 9. februar 2012

Superspreke karer i klubben nå, ja utrulig kor mange medlemmer som bruker treningsløypa nå:-)


Idag ble det et nytt medlem(T-A) i treningsløypa, og det verste av alt var at han gikk rett i steingalen-ligaen, men eg og Pål tok også personlige rekorder. Tipper at det ikke er lenge før vi er nede på halvtimen, bare løypa er hard å fin...

Det ble en steike lang dag på pærla idag, møtte Trond litt over 09 på landinga imorrest og var hjemme litt over 18 ikveld...
Vi kom opp og det sto svakt inn med snøfjoner i lufta, fyrte opp ovn i lavo,en og sjabba litt med Trond ei stund.

Bikkjene og eg ble utolvmodig og fant ut vi skulle gå ned og opp igjen i treningsløypa, Trond gjorde seg klar til og fly. Det ble med en utvidet skliert for Trond, han sleit så lenge på gratishaugen at han måtte ned på gården til Hanne. Og trur du pinadø ikke han pakket og ruslet opp til start igjen fra gården hennes med sny til ballan...kan trygt si han var svett da han kom opp:-)

Eg kom opp og møtte Arne på starten etter treningsturen min, var ganske tung i kroppen etter igår og brukte hele 47 min opp. Arne var akkurat ferdig med å rigge, vinden sto fint inn, men han ville vente på knallhang. Og som veldig ofte venta han så lenge til det ble bakvind, men det er vel ganske typisk for piloter generelt å vente bort forholdene mens dem er der.

 Pontus og Mikko tok seg en god "strekk" etter turen på formiddagen...

Ettermiddagen:
Thor Arne kom opp med Nemi litt utpå dagen, han spurte om vi skulle ta turen i treningsløypa. Sa eg kunne bli med men måtte ta et par "rett-i-koppen" for og få litt energi til en treningstur til idag. Arne og Trond tok kvelden og dro hjem
Her er vi på tur ned, bildet er knipset der kor hestene holder til. Pål skulle komme til landinga og gå sammen med oss i løypa, ja han var på plass da vi kom ned.

Vi begynte å gå oppover sammen alle tre, men Pål virka som han hadde sjålet noe. Han "langa" av gårde i ei helvetes fart, eg å Thor Arne blei litt etter. Tenkte det var nu fan til form Pål var idag, men gikk i mitt tempo sammen med Thor Arne. Men bratta kom, Pål sakka litt og eg seig forbi, Thor Arne like bak og eg trasket videre i mitt tempo. På det bratteste seig eg sakte men sikkert fra Thor Arne hele tia og sjekka klokka ved første strømgjerdet. Sjønte eg hadde ei særdeles god tid og fikk dratt frem litt ekstra krutt...
Her smiler Thor Arne, han kom rett i steingalen-ligaen med 34 min, gratulerer, det står det respekt av... Håper Thor Arne blir med flere ganger og trener, da trur eg tidene snart er nede på halvtimen...
Pål tok også personlig rekord idag, 38 min, gratulerer... Skal si Pål er blitt sprek, tru nok han klarer å bli medlem i steingalen-ligaen han også snart...
Eg tok også personlig rekord idag, 33 minutter, ble så glad at eg måtte plinge Trond å fortelle det. Men med Thor Arne bak pusjet eg nok litt ekstra, især når eg så tiden oppe ved det nederste strømgjerdet, sjønte nu var det bare å peise på:-)
Tusen takk gutter for at dere er med å trene i løypa...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar