søndag 2. desember 2012

Treningstur og lavoøl...

Igår fant vi ut att vi skulle koke middag i lavoen, plinga til Vegard og han heiv seg med opp til pærla.
 
Tove og Vegard kjørte meg å Mikko til skytterhuset så vi tok treningsløypa opp. Ja det er lenge siden eg har trasket opp lia, men formen viste seg og være sterk for tida. 29 min brukte jeg opp med Mikko som sterk hjelpemotor, huske første tur opp ifjorhøst, 1 time 15 min, gikk tregt da. Merker att Mikko er blit "stor", han drar seg frem i motbakkan som bare det, ja det er en utolig god hjelp i han.
Når eg kom opp hadde kokkene fått suppa på kok og det gikk ikke lenge for vi heiv i oss nesten alt, ja vi var supersulten. Vi hadde rikelig med øl så tørsten ble holdt i sjakk etter inntatt føde.

Geir, Torleif, Mona og Tommy kom også innom. Ja det var skikkelig digg å ta lørdagskvelden i lavoen sammen med gode kolegaer.
Men det var bare meg og Vegard som tok han ut litt lengre, vi dro ned sånn ca. 23.00 på kvelden. Da var vi både mett og trøtt samtidig, kursen ble staket ut og vi kraup oss til bilen med Tove og Mikko som gode støttespillere:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar