torsdag 4. august 2011

I Nord:-)

Mye skjer her oppe og enda mere skal skje, det går i hundre:-)
Mandag 1-aug reiste eg, Casper og Tove til Nord-Lenangen med SAS...he,he, vi landet på flyplassen i Tromsø først...

Etter vi hadde landet i Tromsøby og sett oss litt om i storgata bestemte vi oss å dra opp på Fjellheisen(420moh) i steikanes sol og varmt. Litt unormalt varmt til Tromsø og årstida å være, men når det er fint vær i nord, ja da er det fint:-) En avkjølende brus på gjenget, fra venstre: Martin, Casper, pappa og Tove. Hadde med Tove sin vinge og eg fikk jo fly den ned, hadde ikke tid å vise ho landinga så ho sto over...(kansje eg hadde en hensikt med det) Men imorra Fredag hente eg ut min nye vinge på posten, steiki kor eg glede meg. Tirsdagen lånte vi båten til broderen, en Uttern T 55 dti. Den er 18,5 fot med 120 hk diesel med hekkagregat. Skal si gjenget koset seg. Først gikk vi til Nord-Lenangsbotn, så til Nord-Lenangsnesset og derfra til Lyngstuva og litt forbi klubben innover Lyngenfjorden Reidar(sønn til broderen) hadde også sin egen lille båt, her har han Martin og Marius med en tur til Nord-Lenangsbotn. Casper,n fikk styre sammen med meg hele tida, han har ikke kjedet seg et eneste sekund siden vi kom nordover. Tove og Don-Christer(Oluf) bak i båten, her er vi på tur inn til Nord-Lenangsbotn. Ja som sagt skjer det mye, idag var vi å fiska, det kommer en egen blogg om det. Litt travelt, så bloggen kommer sånn hips om happs:-)















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar