onsdag 17. august 2011

Frengsgropa innviet med 4 tøffe piloter...

Fra igår hadde eg steikanes med planer hvert 5 min, først skulle eg til Vågå sammen med Roger. Vi likte ikke værmeldinga så bestemte vi oss for Solbergåsen, men på morran likte vi heller ikke det været heller.

Bestemte oss for å dra på forsking til Frengsgropa i Ljørdalen litt nord for Østby. Hadde hatt kontakt med Eirik siden igår kveld, så han og Markus ble med på fjell-forsking. Vi parkerte en bil på landinga og kjørte grusveien ovenfor skytterbanen med den andre. Her heiv vi på oss apostlenes hester og begynte stigningen opp i lett gange.

Markus og Eirik rett etter vi kom opp, vi trasket rolig opp og brukte 1 time med sekk på ryggen. En flott sti 2/3 av turen(til hytta), ellers gikk det i blåbærlyng og litt steiner. Her har vi lagt ut alle fire, vi håper på sol:-) Gutta har fått pustet ut så smilet er på plass:-) Roger speider en siste gang etter sol, men den gang ei. Det trekte inn ca 1-2 hele tia, kansje 3 i de beste kastan. Eirik inn for landing med sin Factor 2. Legg merke til team fargene til Nova. ja med inngravert navn og greier. Eg å Eirik landet ca 2 km nord for starten, vi søkte nordover langs vest-veggen mens Markus og Roger tok andre veien. Gleder meg steikanes til det blir sol i Frengsgropa, da tipper eg varion får noe å jobbe med:-)


Fikk ikke tatt noen bilder fra lufta da eg tynte langs hele vestveggen, svingte som fan da det peip, men ble for trangt...







FAN OG... Var steikanes med sol da eg rundet Ollerud og den sto rett inn på Høsbjør. Peisa direkte opp og glemte varioen, sprang helt ned igjen og henta den. Da eg kom opp for andre gang ble det skygge for evig tid, fan og. Tok forlengstart og sprang ut av helvete... Arne kom kjørende opp så han knipsa litt bilder av meg og nyvingen. To sklierter på to forskellige plasser med 16 mil,s mellomrom, det lukter vel litt ADHD, eller???
























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar