lørdag 14. mai 2011

Småpjusk på Rikssenteret...

Alle bilder: Stig-Rune.

Idag var det ganske høye skyer(Frode vær) rundt omkring, lite vind også. Men byger og dritt på forskjellige steder rundt omkring gjorde at dagen gikk til litt dugnad. Først bar det på mat-butikken, så "mekke-butikken"... Etter det var gjort blei eg noen timer i garasjen og pjusket med sånn småtteri i og utenfor verktøy-skapet. Stig-Rune og Frode tok seg en trimtur, eg hadde no ikke tid.

Garasjen er ferdigryddet i hyllene til høyre når du kjem inn, men et sabla skrot i enden av garasjen gir ikke meg nattefred. Vet fan ikke ka eg skal gjøre med de berømte "museums-hg,ene" som ødelegger hele neste byggetrinn her i garasjen. Mulig eg fær å kjøper noen blåser og sender dem på fløyt nedover Ottaelva/Gudbranslågen, gjennom Mjøsa, og videre helt til kontoret i Oslo...

Her er det nye verktøyskapet som er helt hjemmelaget etter Skogeng sin fantasi:-)... Ja hengelås og greier også, her må du pinadø pikke forsiktig i skuldra på daglig leder om du treng å låne verktøy...



Et urmenneske dukket også opp igår, ska tru vi blei overrassket... Men Frode er nok suverent pådriveren for at pg satte sitt fotfeste for alvor her i Vågå, det har han bevist gjennom maaaange år. Fikk endelig koblet på reserve i hg-sela mi. Håper å få den i lufta sammen med Twisteren før det bli høst og snø;-) Fant ut eg måtte prøveligge og kaste reserven. Den funka som "snus", kom ut etter bare en bevegelse med handa på reservehandtaket...









Imorra ser været ut til og bli på nord-øst, så kansje vi tar en avstikker til Juvass.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar