fredag 20. mai 2011

Morrastur fra Vole

Foto: Tove

Idag var Vegar og meg tidlig oppe, vi bestemte oss for å dra opp å fly før vindøkningen kom som var meldt etter kl. 12.00. Vegar startet på pg-starten og fikk seg en forlenga sklitur. Jeg kjørte ned bussen og hentet litt B-20 sement til litt støyping senere idag.

Vi så vindmåleren sto på 4-5 m/sek fra S, S-Ø med noen kast av og til, og da heiv vi oss til å tok en tur til.

Vegard drar hjem med harley og sekk på ryggen etter å ha flydd to turer idag, Stig-Rune bakketrener i bakgrunnen.



Vegard starter på tur nr 2, han fikk seg nå også en flott tur. Men det var betydelig mere trøkk inn på andre tur. Tyvlånte Stig-Rune sin Mentor 2 mens han sto i dusjen da vi kjørte opp. Tove var med som sjåfør. Var ganske marginalt en lite periode, sleika vindpølsa på pg-starten flere ganger. Fikk meg 40 min før det økte på, var nede i 8 km/t på handsfri. Så på Elva og Vågåvannet att det var litt mørke felter og bestemte meg og fly ned å lande. Fikk også skrudd noen runder. Vegar inn før landing på første turen.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar