mandag 27. juli 2015

Endelig testing av seilbåten :-)

Da var tiden kommet så vi fikk dra i seilan, eg og Arne dro ut fra Brumunddal havn. Plutselig dukket lille-ordføreren med GH-10,en sammen med Martin og Reidar. 

Rolige vindforhold på formiddagen i Furnesfjorden, svak sørlig retning. Ble etterhvert folksomt ombord, gutta kjørte til havna og hentet Geo som var kommet fra Bygeland med ferdig opptrekk og tandemutsjekk på pg.

(Ekte skårrunga, fenderne ute)

Men eg var glad no, Arne og. Endelig kan vi seile sammen på Furnesfjorden flere båter i lag. Det gjenstår endel listing innvendig, moteringav gassovnen og. Det får komme etterhvert når vi ha landligge, skal utnytte seildagene og bli kjent med båten sammen med Tove.

Arne seilte helt opp til Framnes-brua og gjorde meg litt kjent mellom undervannsskjær og staker. Gleder meg til fortsettelsen. Var uheldig og trådde over på ankelen, og det rett før vi kom til moloen, Havnet på krykker så ettermiddags seilinga i god vind gikk eg glipp av. Slapper av litt et par dager, så er eg på G igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar