søndag 19. juli 2015

Babord skott og gassovn-hull begynner og ta form, Maxi 84

Morra-kaffen ble tatt nede i båthavna sammen med Arne og Liv i deres "franske dame", hjemmebakte kaker og;-) Så ut å kjøpe mere teak før eg heiv meg til å jobbe på båten.

Marius og Tove hjalp meg med skottet på babord side, det regnet en del så vi jobba i fjøset.

En konsentrert Marius som holder oppe skottet mens eg skrur på bakerste feste, kuka litt før eg fikk det fast rett.
Begynner å ta form nå, hullet i byssa til gassovnen også. Håpe eg er kommet lengre enn langt til i morra kveld, tar tid sånn innredningspjæsk. Men det gjør ikke noe, eg er av den tolvmodige type.

Tove holdt ut med meg helt til det ble så mørktatt eg ikke så å kappe rett vinkel på listene, gjæringsaga sto ute bak på hekket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar