lørdag 23. februar 2013

Liten rundtur i Brumunddal og omegn...

Gulljentene på de fire øverste plassene, juhuuu. Skyndte meg ut for og se om eg fikk meg en tur før gutta gikk, landet halvegs i løpet og fikk se dem også imål, grattis til andre og tredje plass der og:-)

Startet hjemme og hadde ikke flyplan heilt spikra ennå, men visste eg ville opp til Veldre hverfall.
Her er eg begynt å gli over Brumunddal sentrum og tenker eg skal fly over Jørnstuen og ta en runde bakover.

Her glir eg over Veldre...

Kommer helt nordenden av Nybygda og er i skybas, ser noen unger som spiller fotball og dem stopper opp for og se ka i all verden som kommer ifra lufta;-) Flyr videre langs veien som går helt rundt Høsbjør-platået og kommer ut i dalen på sørsiden av Høsbjør. Men nå må eg pile hjem i full fart og lande om eg skal nå å se ski-gutta imål.

 Tar en liten runde over gården vår, ser Tove og Mikken er ute for og ta meg imot.

Landet trygt og godt hjemme, der var fly-pillen inntatt og eg kan slappe av resten av dagen. Men uansett er eg nok litt heldig som bare kan starte hjemme og ta meg en flytur når eg vil. Det er digg å fly pg-trike, kan anbefales til de fleste som flyr vanlig pg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar