fredag 2. september 2011

Unggutta på "Pærle" tur...

Igår planla vi å dra å fly på Ring, men værmeldinga holdt ikke stikk i det hele tatt(har vel nesten ikke gjort det sia påska egentlig). Ble til at dagen skulle gå i favør til Pærla så vi kunne ta frem det beste i skliturer og trene start og landing. Vi var noen ungdommer som møttes nede på landinga rundt 12-tia.
Johnny gjør seg klar å teste min vinge(M4), eg fikk teste hans Tork 2. Roger og Øyvind følger spent med, og eg tru dem fikk med seg en spennende start:-)



Her er sista turen eg hadde idag med Tork 2 men morsomt å få testa den, første tur ble faktisk på hele 10 min eller nesten som vi kaller det her.





Johnny på gli etter meg.







Her går det i cellepakking for full maskin, ungutta er klar til neste tur. Det er ikke måte på kor nøye Roger er blitt med vingen, garnknuter på linene, ja, ja...












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar