tirsdag 4. mai 2010

Arne, den siste gjennlevende slektning av Petter Smart`s familie...

Foto tatt med iPhone.

Arne Strandlie mekker og styrer på sitt private superverksted. Bli nå utrulig spennende å se ka han lager til for no...

Idag stakk jeg innom verkstedet hans og lurte på ka han ordnet, men det var hemmelig. Prøvde på alle måter og hale det ut av han, men han skjønte fort att jeg var en ekte nyskjerrigper... Han sa nordlenningan treng ikke å vite absalutt alt...
Ble stående og tenke fælt no kan han gjorde, hadde mine mistanker men det ble med det.

Men vi fikk oss også en tur til båthamna i Stange og se på båten, den sto fortsatt i dokk etter vinteren. Vegvesnet har tappet ned Mjøsa så de kan lage fundamentet til den nye E-6 bru over Minnesund, det vistes godt for hele hamna er tørr og uten vann. Det er noe som gjør båtfolket litt tullat, men Arne bare humrer og slenger på en røverhistorie som vanlig.

På onsdag kveld eller iløpet av torsdagen skulle eg få vite ka han mekket, gleder meg å se. Kan hende jeg legger ut en artikkel hvis det er noe nyttig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar