onsdag 14. april 2010

HEIDAL IGJEN

Alle foto iPhone...

Vi møttes på Strandtorget hele "røvergjenget" og peisa oppover til Frya-landinga. Vi brukte ca 5 min og finne ut vi ville til Espesetra.
Pål er klar til start, Erik sover nesten, Thor grubler over alle kvinnfolka han har på lur...

Som dere ser på himmelen i bakgrunnen var det nokså dårlig solinnstråling idag, men vi er jo bestandig noen super opptimister. Pål ble valgt til "kanin" med henting om han bøstet.
Pål startet på rampa, helt enorm råtten snø ved siden av. Pål prøvde å grynne utpå men gikk til ballan i kram og våt snø...Thor er startklar, Erik har flydd ut og sliter borte ved elveskaret. Alle hadde superflotte landinger og var storførnøyd med dagen været tatt i betrakning. Jeg persolig hadde nu et håp om å komme meg opp, men marginalt og vanskelig gjordet at jeg bøstet.
Thor skulle kjøre meg opp for og hente bilen, men ble forheftet med ei hestejente i ca 1,5 timer. Da var vi andre fortvilt, men til slutt kjørte han meg til betalings bommen, derfra måtte jeg gå, brukte ca 22 min opp. De andre dro innom Frya-starten og sjekket, jeg parkerte på Statoil(Hudorp) og ventet til gutta kom ned igjen...
Flott dag sammen med trivelige piloter...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar