søndag 21. februar 2010

Sikkerhetsdag for Hedemarken Luftsportsklubb

Alle foto: Tove Korsveien

Der hadde vi fått gjennomført sikkerhetsdagen i klubben med Erik som dagens leder, og sikkerhets-seminaret hadde vi forrige helg med T&R som holdt foredrag etter årsmøtet.

Persolig synes jeg flere ferske elever som har vært med på hg/pg-kurs de to siste sesongene kunne vise litt mere inntresse. Og de av elevene som var her idag fikk pakket om reservene sine og var selv med å pakket. Gammelgutta var på plass og fikk sjekket utstyret sitt.
Endelig fikk jeg på en hangloop med rett lengde(takk til Ronny som har sydd til meg). Det er så godt å ha det på stell istede for og stå på start og lure på kor mange "smøyinger og krussiduller" man hadde på systemet sitt mellom hver flytur. Nu vet eg at det er bare å koble på, ryddig og flott, kan kun konsentrere meg om selve flyturen nå.

Sa til Thomas eg skulle bygge om XC,en til en Atos, han sa han sku slipe vingetippan sine så han sklei fra.
Casper var med idag, han drev for det meste med hopp å sprett sammen med unga til Pål. Men da Ingeborg prøvesatt nysela si måtte han også huske litt. Her har føstegjenget pause mens andre gjenget mekket på utstyret sitt. Per og Johs i pakkinga av reserven før vår-termikken. Roger sin reserve ble en liten nøtt, men når gutta fant ut hvordan vil eg påstå at det var helt nydelig pakking med Erik som pakkeformann.
Flott lærerik dag for alle som møtte, og takk for låne av Løtenhallen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar