fredag 26. februar 2010

Dugnad og flyving...

Alle foto: Tove

Vi dro opp ihåp om å få flydd fra Bangsberg-syd, men bakvind gjorde at vi like godt dro å måka øst-rampa, Erik, Arne, Tove og meg. Skal si det var mere jobb enn eg trodde, mya hard snø på rampa. Men siden Arne og Erik er så sterk måket dem mesteparten mens jeg og Tove tråkket hele området ovenfor og på sør-sia rampa. Nå er hele området ferdigtråkket, så nå er det bare superflott og rigge. Tove og Arne tenker kun på to ting, mat og p... ja, ja, sund tankegang. Her er nesten alt av sny på rampa vekke, det ble bare helt nusselig nå. Klar til å starte hg, og pg om det er vind til baklengs-start. Vi dro opp til sør-starten når vi var ferdige, var egentlig mye bak. Men jeg rigget Tove sin vinge, som dere ser på bildet gliser Arne og Erik til meg. Lurer på om dem var en smule pessimistisk? Fan,s vindpølser som Erik har montert i alle retninger, hmm, må nok ta i bruk alt eg har lært gjennom min flykariære når det gjelder løping og flyfart. Var nok helt nede i kjelleren og henta noen raske skritt i tillegg til det jeg vanligvis løper med, ble bare jeg som fløy. Hadde ikke hadd nubbesjanse å starta Mantraen nå... Knall dag med et godt sosialt gjeng som man kan spøke med nesten va som helst...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar