mandag 8. februar 2010

Helga.

Ei skikkelig familiehelg på hytta med skigåing og snømåking av tak.
FREDAG: Barnehagen i Brumunddal hadde sameuke(5) og fredagen ville dem jeg skulle komme å lage bål i lavoen. Det ble til at jeg serverte bålkaffe og buljongsuppe, unga kalte det for samesuppe. Den gikk ned på høykant av unga og ansatte.
Fredag ettermiddag dro vi på hytta. Lørdag formiddag gikk til snømåking av tak, etc... Men vi nådde oss en skitur alikavel på ettermiddagen, ska si eg va sliten da kvelden kom...Søndagen tok vi en kort skitur og slappet av i sola ved hytta etter turen. Viste at gutta i klubben vinsjet på Mjøsa ved Båthavna i Brumunddal, klødde litt etter å komme meg dit. Langt oppe i Nordåsvegen så vi HG-ene komme opp en etter en, så vi skyndte oss ned en tur for å hilse på.Erik prøver vingen til Henning. Tida gikk og jeg måtte dra hjem, Casper skulle oppover til Østerdalen. Kan ikke si motivasjon min for og forlate isen uten å få prøvd vinsing med hg,en var på topp, men måtte nok det sia Casper,n sku hjem. Kjempeflott helg med Tove, Ingunn og Casper.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar