tirsdag 30. mars 2010

Utrulig, ikke tåke og regn...

Hopla hei, gjenget fikk flydd idag. Henning kom innom ca. ved ti-tia og tok en kaffe, vi satt å så på tåka som beg å heve seg over Bangs. Der plutselig så vi sør-starten av og til, sa til Tove eg kunne kjøre for ho opp og ned mellom hver tur(fan, tok ikke med HG-en)...
På landinga kom Amund og som ville fortsette og kurse, så han fikk seg tre turer idag, har totalt 6 høydeturer nå. Arne kom også og plukket dem med fra landinga etter førtste tur.

Etter eg hadde hentet alle 4 på andre tur ble det pinadø forhold, sa eg ville kjøre hjem etter HG-en, men det tok 1,5 time til eg var ferdigrigget, høy puls nå. Sabla kor gjenget hang å fløy å kozet seg, ja nu fikk eg igjen som ikke hadde trua på dagen og ikke tok med HG-en fra morran av, GRRR...
Selfølgelig flott vind inn mens eg rigget, ferdig å klar til start kloreforhold...tru fan ikke gud vil eg ska komme meg opp med hg-en.

Henning, Amund, Tove og Arne...ka i farsken, Arne føler på Tove:-)

Her er oppe etter Arne hentet gjenget første tur, fikk mæ en kaffeskvett mens eg ventet på dem...og etter smilet til gjenget er det ikke farlig å se dem vil fly mere... Arne klar på sin førte take off idag, skal si han smilte etter hele flydagen...


Etterhvert på slutten av dagen dukket Joakim, Morten og Kristian som fikk seg en flott hangtur hver...

Tove flyr på hang men U-Turn Infinity(gammelvingen til Øyvind Brattberg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar