onsdag 17. mars 2010

Bangsberg 17-mars og Noges yngste pilot...

Stein fra Trysil kom tidlig til meg idag og tok pp-3, så dro vi på landinga og møtte Arne. Vi dro opp med hg/pg, jeg rigget begge deler.
Ingeborg på utsjekks-turen, sista oppgave idag var å tråkke speed og eksamen ble tatt på kveldinga idag, grattis...Ingeborg må vel være Norges yngste pilot???
Her er på landinga, rigger ned etter en sen ettermiddagstur uten løft, landa til og med stående, jippi... Stein med sin Firebird Spider, han fikk to turer idag å trinn-3, han var i super humør. Arne står sammen med meg når eg skulle ta av, vinden svakt inn. Løp hele rampa ned, hadde god overskudshastighet, fløy høyt ut...d e så digg å gli med hg, gleder meg til 360,er og skybas om jeg kjem dit da...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar