lørdag 13. mars 2010

Sundvollen Lørdag 13-mars

Flott dag på SUV idag med maaange blide vårfjes både av pg å hg piloter som ville sluke litt pip her og der. Kl.10.05 var jeg å Tove først på start, bar opp å rigget med en gang, Tove å "Todd" hjelpte godt til. Vi er barnevakt ihelga for Todd, min søsters bjeffebikkje som er liten å puslete, bjeffinga er vel det eneste som er "mann" igjen i bikkja etter dem gjella han...
Terje Brønnstad, han er en mann med krutt i, hvertfall IKKE et typisk A-4 menneske, full av sprett og tjohei, skikkelig gladgutt kan man si.
Bildet: HG-gjenget superoptimistisk på start idag.
Vegar er en mann som man ikke kan bli overrasket over, kom på start idag uten sko og div deler på bøyla si. Ja pinadø første gang eg e med å tippe hg-en lodrett på hode for att han skal få den rigget. Det har eg hvertfall ikke lært på kurs i Brumunddal.Tove fikk 4 turer idag, noen litt utvidet med litt pip i varoen sin, eg henta ho flere ganger mens eg håpa på garantihanget som ikke kom. Her starter jeg, vind rett inn, ja en lek å starte. Var godt å få godfølelsen tilbake på starten etter siste tur fra Høsbjør med mongovinder. Fikk flere legg foran start, men greide ikke å klamre meg opp. Var noen pg,er som startet rett før meg, dem klorte å klorte, tilslutt var det flere som kom meget høyt. Må nok innrømme at jeg "safer" i forhold til terrenget enda med hg, men å fly for nært å "droppe" inn i skauen lokker ikke. Men kommer til å trene mye hg denne sesongen, så vi får se ka juni i Trysil bringer.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar