onsdag 31. desember 2014

Godt Nyttår

To spreke dager, har flydd begge dager og snørekjørt med spark etter Mikko og Ayla.


 Her er gjenget samlet siste dag i 2014, flystedet er Høsbjør, var flott vær idag. 

Her tester(30/12) eg Geir sin Up Summit XC3, det er en B-vinge. Å må nok si att den overrasket meg meget positivt på hendling og ikke minst toppfart. Om jeg skulle gå ned til B-vinge ville valget vært enkelt, denne passet meg meget godt.

Idag(31/12) testet eg Ørjan sin Nova Mentor 3, en B-vinge det også. Mentor 3 var traust og god, fikk testa den litt på hanget idag. Flymessig er den omtrent som forgjengeren, flott vinge som man rett og slett kan superkose seg i.

Igår kjørte jeg med bikkjene til Hamar tog-museum og tilbake igjen. Idag kjørte jeg opp til Høsbjør og tilbake igjen. Mikko og Ayla går kjempefint ilag, har egentlig lyst på 4-5 hunder til...

Godt Nyttår til alle dere som er inne her og titter, det er ikke så ofte jeg blogger mere :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar