onsdag 17. oktober 2012

E begynt med "bensinrein" i lufta:-)

Ja nu ska pinadø Rein her nede på Hedemarksvidda få se Fjellfinn-kniven når eg kommer putrende rundt i en moderne, flott og oppgradert "bensinrein"...
 
Her skal eg først benytte anledningen til og takke Johnny for pådriver att eg kom igang igjen, og Arne(Petter Smart) som er min trofaste mekaniker, og ikke minst en nordlending som stod for motoren:-)... Uten dem hadde det enda stått på stede hvil, kommer en utfyllende blogg etter helga med flotte bilder fra ombygging og div...
Etter noen års stilstand er det påan igjen med PPG-motor i moderne utgave, litt smånervøs her. Men førstestarten gikk som smurt, litt foroverbøyd sa Vegard og co. som sikkert var enda mere spent når eg tok laus på jordet hjemme...
Her er tredje start samme dag som eg valgte å avbryte etter 250m løping m motoren på ryggen. Fikk beskjed og rette opp ryggen litt, så hadde eg tatt av sa Vegard...

Gud som eg glede meg videre til og putre rundt å leite etter Rein:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar