lørdag 3. mars 2012

Tandemtur med Brede fra Bangsberg;)

Igårkveld(fre) rydde huset fullt av familimedlemmer av indre sort... Pappa og Martin kom fra nord, Line, Brede og Ingrid kom fra Hønefoss. Tandemtur var allerede lovet bort i første omgang til gjenget fra Hønefoss siden dem skulle dra på lørdagen.


Tru nok søster og co var litt spent, det var kun Brede som ville fly når alvårets time nærmet seg. Her sjekker eg att han er riktig ikoblet...

Ferdig ikoblet spurte eg Lasse om han kunne være starthjelp siden det var Brede,s første tur. Lite startvind gjorde det godt med litt ekstra krefter å få oss igang;)...

Her er vi kommet trygt i lufta og har lagt oss på gli. Dessverre hadde eg null pip i systemet mitt så turen ble hele 4-5 min...

Men Brede tok ingen sure miner av bare en sklitur, han var i hundre og sa en milion ganger kor kult det var, og Brede blir 12 år i sommer og spurte når vi landet om vi kunne ta en tur til;). Men vi måtte nok hjem og ta vare på gamlefar og Mikko...

Ingrid kunne fortelle på ettermiddagen att neste gang var det hennes tur, greit sa eg. Spurte koffer ho ikke ville ta en tur i dag, og ho svarte følgene: Ville se om Brede(broren) overlevde først, ja man kan trygt si ho har omsorg for den lille broren sin;)...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar