onsdag 8. juni 2011

Lasterampe og tribune på Rikssanlegget

Nå har vi bygget og bygget her iår på senteret og er nesten i havn med alt. Jeg kan ikke annet enn å takke de som har vært her og hjulpet meg iår, ja uten dem hadde det blitt et "uhårvelig" slit. Rikssenteret er blitt skikkelig fornyet med hyller, landstrøm og nå lasterampe.

Denne lasterampa letter virkelig arbeidet til de som skal legge hg på taket av rikssenterbussene. Og så er den råflott og sitte å se på når HG,ene skal lande:-)

Tor Åge Salamonsen er en ivrig snekker/alt muligmann, ja han lever ikke noe latmannsliv her på senteret sammen med en duracel-sjef:-)


Skal jaggu si han var nøye, vatret opp absalutt alt.


Tor-Åge er i "trekk" posisjon, artig å se att lasterampa begynner å tar form.


Her mangler vi bare toppdekket oppå, mulig vi klikka en smule nå:-)


Rampa ble absalutt godkjent av loffer,ne som er på sin tradisjonelle tur her i Vågå. Jeg la også min vinge på taket idag og tok en tur, uten tvil så var dette et smart og flott tiltak. Det var Werner Johannessen som satte meg på ide,en ifjor(er det fordi han er gammel og har en alvorlig tung vinge?)


Men nu skal eg gå ned å titte litt på inngangsporten der kor gummibåten ligger, hørte rykter at elva var gått litt ned, vi får en liten pust i natt, men roen i kroppen er litt "anspent".


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar