mandag 4. januar 2010

Bakvind(bølgerotor???)

Flott sol idag gjorde at eg dro opp til Høsbjør for og se korsen det sto til der oppe, tok med slalomski for og tråkke litt. Var linseskyer på himmelen, kjente bakvinden slo ned av og til. Plutselig kom det kast rett inn på start i brukbare lange sykluser, men fant ut eg sto i bølgerotoren. Sola ga meg energi til å tråkke ekstra mye, så eg kozte meg å tråkka som fan...
Gutta som fløy derfra lørdag hadde tråkket mye, det var hardt og flott. Tråkket like godt en diger riggeplass for hg også, da er pg-starten helt ryddig selv om man rigger hg,er...
Bestemte meg for å tråkke hele starten superbred.
Og ekstra langt ned i tilfelle mye løping nedover lia før man tar av.
Landinga, man ser starten oppe litt til høyre på bildet. Kunne vært artig å ha lokalt klubbtreff på høsbjør hvis det melder s-v ei helg. Da skulle vi rigget opp lavo å servere varm suppe, i tillegg er sola fremme på starten til langt utover ettermiddagen så det bli bare superkozelig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar