fredag 2. oktober 2009

Prøvedag HG/PG idag fredag...

HEDEMARKEN LUFTSPORTSKLUBB ARR. PRØVEDAG IDAG OG SØN FOR HANGGLIDER OG PARAGLIDER. Fra venstre oppe: Arne, Erik, Mona, Tove.
Fra venstre nede: Roger, Henning, Stein-Are.
Alle som møtte opp idag fikk flydd bakken ned flere ganger, Sæli-bakken(Hamar) er en fantastisk kursbakke på N-V, N. Ja selv med litt skrå vind fra venstre kom gjenget seg ut. Jeg personlig fikk også ternt på HG(Falcon 3) lenger nede i bakken, og gikk faktisk ikke på hodet en eneste gang. Jeg gleder meg sånn å fly den igjen på søn. Da tør eg kansje å starte på toppen, gleder meg. Tove fikk seg flere turer helt ned i bakken, det blir artig og se videre korsen ho får det til. Arne begynner også å få det til. Henning er også flink med pg-en. Ser ut til at pg-kurset blir fullt, foreløbig 3 damer med, men kjem ei til og prøve på søn. HG-kurset håper vi og få fullt det også, kjem flere på søn som skal prøve.

Persolig er vel Erik like barnslig som meg når det gjelder å fly, det er gøy å leke. Må bare si det en gang til at jeg gleder meg som en unge å fly HG, kribler som fan...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar