onsdag 12. februar 2014

MINNER 2013

Sitt i Orkan og kose meg til havs, legg ut noen gode flyminner(bilder) fra ifjor...

 Foto: Tove
Fra vintertida ifjor, vi var en god gjeng fra Hedemarksklubben som "triket" og hadde det flott på isen.  Med opptil 5 PPG/HHG som funket samtidig på en og samme dag, selv om det var sjeldent. Hadde meg turer rundt Helgøya, opp til Lillehammer, derfa inn på Hedemarksvidda og hjem igjen... Var et artig gjeng, synd vi aldri kom oss på tur ilag alle sammen, ser at radio med øreklokker er et must om man vil fly sammen...


Et bildet klipt ut fra Conturen som jeg har 90% med meg av mine pg-turer. Flyturen startet fra St.Vincent i France (se seilflyet) den 19-mars og bildet er tatt i ei boble opp til Moure des Chanolles, fjellkjeden ligg på ca 2500moh. Halve Team Longus som var på ei ukes tur og fikk seg fine turer.

Link til starten i St.Vincent: St.Vincent starten
Link til flyturen: St.Vincent til Le Brusquet (33,5km)

Foto: Øyvind (Heidal)
Øyvind og meg på gli fra første boble en vakker dag i april ifjor, Heidal skulle vise seg fra fantastisk termikk hele april måned ifjor, kansje det bli det iår også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar