onsdag 16. mai 2012

Litt nødreperasjon av liner på min M4

Etter en litt uheldig episode med ei trelanding her tidligere gikk det noen liner. Linene var hele etter trelandinga i ei stor gran, men måtte reddes ned av faglig hjelp fra brannvesenet, hang ca. 8-9 meter oppe i lufta å dinglet. Dem måtte kutte 5 liner for og få ned vingen, eg kom meg fint ned med hjelp av den svære brannbilen med lift som dem hadde med:-)

Så ikveld etter det lyste opp hengte eg ut vingen over balkongen og begynte å gå gjennom den, visste att 5 liner var kuttet med kviv. Duken var hel på begge sider, linefestene og.

3 stk bremseforgreininger, 1 stk bremseline(hovedlina) og stabisatoren var klippt av, alle på høyre side.

Knut-Jørgen hjalp meg og fikk skifta linene, han var innom på kaffebesøk før han dro videre til Lørenskog, tusen takk for hjelpa;)
Har bestilt nytt hele linesettet fra som ble sendt idag 16-mai fra Ozone-fabrikken...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar