torsdag 26. april 2012

Bangsberg onsdag, testing av ContourROAM.

Bildene under er klipt ut fra Contour,en som eg filmet fra. Heldigvis har eg Thor Arne som er min fadder på data og filmredigering, kansje eg lære sjøl førr eg bli 80 år:-) Takk for hjelp så langt, ikke lenge til vi må sette oss ned å lage en liten filmsnutt ilag med en sixpakk ved sia...

Dokker skal vite att eg er ikke akkurat noen kløpper på alt som har med data og filmredigering å gjøre. Men nu som eg har kamera sjøl er innteressen litt lengre fremme i frontal-lappen å godgjør seg... 
Her drar eg opp vingen i vanskelige startforhold, det var en toppsnert som lagde litt rotete luft på starten. Men man må time starten i forhold til vinden rundt vingen, da er det ganske godt å ha god vingekontroll...

Her ber eg en bønn førr eg skal ned i fotposen:-)

Det ble med kun to legg før eg datt ut i helt stilla med brødsynk ned til landinga. Arne ropte på radioen att det var blitt litt spedalske forhold på starten og gjenget gikk i lavo,en for kaffekok. Tok Arne sin bil opp med Ayla i, på starten traff ho Mikko så det ble en topper dag for bikkjene. Vi satt til langt på ettermiddagen før vi dro hjem, Geir og Trysil-Stein var også der. Da avsluttet vi dagen med fersk kokt torsk fra Tromsøflaket som min broder hadde tatt til meg, og det var første gang Trysil-Stein hadde spist torsk på Nord-Norsk måte:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar