tirsdag 26. juli 2011

Kristian Eriksmoen

Igår hadde vi fantastisk flyving på Bangsberg mens Kristian kom snikende fra Elverum med gressklipper, motorsag, trillebård og beltemaskin. Han gjorde en fantastisk jobb og det helt alene, koffer er det sånn i klubben att ikke flere gjør en bedre dugnad??? Er litt kjeft under nederste bilde til pilotene i klubben
I flere timer igår surret Kristian alene rundt fra parkeringa og til langt nedenfor starten med sin gresstrimmer, ja han renska hele Bangsberg alene.


Her er han akkurat kommet ned til starten, bare det tok en time. Ikke en jævla grein skulle spares. Men vi andre i klubben gjorde ikke en dritt for og hjelpe han, det sier mere om oss enn Kristian.




Personlig synes eg Hedemarksgjenget har gjort en slett dugnad i sommer på begge startene, var helt forbauset når eg kom ned fra Vågå og så Høsbjør. Har du tid å fly, ja så har du tid og ta en dugnadkveld og. Det gjelder særlig for de som flyr mye, både gamle og nye. Når det er sagt skal det sies att Arne og Erik har nok gjort jobben sin både på dugnad og kursing. Men de nye finnes det ingen unskyldning for, vil kalle dem late og dem stoler på att andre gjør det. Eller dem ser liksom ikke vitsen å kutte gress, små greiner. Husk alle er ikke like gode å starte, det vet alle hvis dem tenker etter.


PS: Er rett fra hjertet mitt det eg skrev, og eg merer det. Det hadde ikke sett sånt ut på startene om eg ikke hadde vært i Vågå i sommer. Sånn, nu har eg tømt meg:-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar